2015

Přeji vám všem veselého a příjemného Silvestra a v novém roce pevné zdraví, pevné nervy a aby se vám splnilo vše, co si přejete.

A nám všem, abychom příští konec roku oslavovali bez války v Evropě.

Příspěvek byl publikován v rubrice Virtuální Vodička a jeho autorem je Šumavák. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

966 komentářů u „2015

  1. I když tedy připouštím, že metoda boje proti islámskému terorismu na evropské půdě stylem – „Bylo tam pět útočníků, tak se vás padesát, co tu klečíte na koberečku, laskavě rozpočítejte a každý pátý krok vpřed“ by byla patrně dost účinná. Zejména pokud by byla prováděna plošně v každé mešitě… 🙂

  2. Nikoli, Pavle. Metoda boje proti islámskému terorismu, ale stejně tak i proti jakémukoli parazitismu je jediná – důsledné vyžadování dodržování zákonů bez ohledu na cokoli vedlejšího. Žádná pozitivní ani negativní diskriminace, všichni si musí být rovni. V právech, ale i povinnostech. A to, opřiznejme si, není současná vedoucí garnitura EU, jednotlivých států a obávám se, že i USA, schopna zavést a dodržet. Protože…co?

  3. Nicméně jsem zvědav, kolik blogů, deníků a obecně vzato internetových periodik bude mít zítra na své titulní straně „Je suis Charlie“.

    Jestli třeba takový Neviditelný pes najde tu odvahu…

  4. Dano – 952 – sorry, ale tohle je naprosto přihlouplé žvanění. Jak konkrétně chceš vyžadovat dodržování zákonů od lidí, kteří vylezou z auta oblečeni do neprůstřelných vest a ozbrojeni plně automatickou versí AK-47 s granátometem ?

    Udělíš jim blokovou pokutu nebo je poženeš k soudu za ilegální držení zbraně ? Pokud to zkušíš, tak Tě odprásknou ještě než stihneš dopovědět „Máte právo nevypovídat, ale cokoli řeknete může být použito proti vám“. Což si dnes bohužel ověřili ti policisté, kteří na místo střetu dojeli ekologicky na kole… 🙁

    Tohle není běžné porušování zákona, tohle je válka podle všech pravidel.

  5. Pavle, kdyby se vyžadovalo striktně dodržování zákonů, ti lidé by asi nebyli ani ve Francii, ani ve Švédsku, ani u nás. Nebyl by tu pro ně ráj. Ono to začíná u sociální pomoci a končí „akcí“ trestaných či sledovaných osob

  6. Dano – 955 – kdyby byly v prdeli ryby, nemuseli bychom mít rybníky.

    Omlouvám se velmi za vulgaritu, ale nic slušného mně momentálně nenapadlo. Oni tu už v počtu mnoha milionů jsou a s tím je nutno pracovat jako s faktem. Úvahy typu „kdybych to byl býval věděl, tak bych sem byl býval nechodil“ jsou sice pěkné, ale na mudrování tohoto typu je nutno počkat až do doby, kdy tu už nebudou a nastane fáze „hledání vinníků“ či „potrestání nezúčastněných“.

    Tyhle týpky tu máme v Evropě tady a teď a jak se to tak jeví, asi nebude příliš účinné je zkoušet žvaněním unudit k smrti.

  7. Ale jo, Pavle, nejsme ve při. Já popisuju příčinu, ty následky. Ale co s tím, když navíc tu máme pátou kolonu v multikulti…sluníčkových láskou všeobjímajících sebevražedníků?

  8. 952 — Ale Dano, vždyť zákony zde v Evropě jsou takové, že právě ten parasitismus nejen umožňují, nýbrž přímo podporují a vyvolávají.

    Problém je totiž dvojí: (1) Jednak horké hlavy, které v souladu se svým náboženstvím a (což bych si dovolil zdůraznit) se svou kulturou sem tam někoho roztrhají bombou, rozstřílí nebo podřežou. Ne zas tak často, protože i v této kultuře je těch horkých hlav jen menšina, jak v Evropě, tak v zemích jejího původu. (2) A pak lidé odkázaní na sociální systém, jejichž podíl ustavičně narůstá, následkem pokračující imigrace i porodnosti, která je daleko blíže jejich původní než evropské.

    Obávám se, že na tohle žádná rovnost před zákonem už dávno nestačí. Konkrétní a prakticky proveditelné řešení mne žádné nenapadá, ale dovolil bych si alespoň zhruba naznačit, jak asi vidím rozsah problému. Podívejte se prosím na Polsko v roce 1938 či 1939. To je (i tehdy byla) země počtem obyvatel a rozlohou velmi zhruba (přinejmenším řádově) podobná Francii. Zvenku bylo dobře patrné, že jsou v pěkné šlamastyce, ač si to sami nechtěli příliš připustit. Rozhodně však nebylo jasné, kudy z té šlamastyky ven (máme-li na mysli pouze taková řešení, která by Poláci byli měli pod kontrolou sami). Nakonec – tj. v rozměru let, a posléze desetiletí – se nějaká cesta našla, lépe řečeno vynořila, možná náhodou, existuje-li v geopolitice jaká. Ovšem měla určitou cenu, kterou bylo nutno chtěnechtě zaplatit, a kterou snad lze vyjádřit v počtech obětí na životech, ač to zdaleka není jediná její součást. A rozsah francouzské šlamastyky s muslimskými imigranty bych viděl řádově podobný.

  9. Ještě se vrátím k tuzemské kauze Mynáře a jeho nákupu vily. Ukázka novinářské neznalosti, hlouposti nebo navedenosti je tady: http://zpravy.idnes.cz/generalniho-financniho-reditelstvi-a-kontrola-majetkovych-pomeru-vratislava-mynare-gaw-/domaci.aspx?c=A150107_203443_domaci_ert#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6. Barnumský titulek a v článku popis běžného způsobu vyměřování daně z převodu nemovitostí, dnes nazvaného daň z nabytí nemovitého majetku. Kdo někdy prodával nebo kupoval nemovitost tak ví, že FÚ vždy zkoumal cenu prodeje a cenu dle znaleckého posudku. Ovšem tady se to podává jako něco mimořádného. Ač mi je Mynář od pohledu převelice nesympatický, tyhle články z poslední doby jsou fakt nechutné. Jestli je cílem otrávit občany tak, aby je příště žádné převody majetku politicky činných osob nezajímaly, tak se daří….

  10. Zpátečníku, 958 – příklad Polska mi evokuje postup: Vyhánět čerta ďáblem. Proč Polsko nemá problém s muslimskými imigranty? Oni tam nejsou. Je příčinou ekonomická situace nebo křesťanské založení státu? Prostě Polsko je stále oproti jiným státům v EU křesťanský stát a tam si jinověrci moc nefoukají.
    A omlouvám se, je pozdě a já mizím.

  11. 960 — Málo atraktivní ekonomicky, a (možná hlavně) dlouhá léta uzavřené za železnou oponou. S výjimkou Skandinávie totiž má muslimská imigrace historii dnes sahající po několik generací zpátky, a rozhodně to nebylo tak, že první by byli přišli ti nejméně kompatibilní.

    Navíc sice říkáme muslimové, ale většinou jsou to Arabové, s nimiž jsou problémy nejhorší. A spousta Arabů je frankofonních, takže je vše daleko více táhne do Francie než do Polska. Mimochodem, s černochy, ač mnozí jsou muslimové taky, tam podobně velké problémy nikdy nebyly. (Největší problém, který mi kdy způsobil černoch, byl ten, že mi – a to ještě jen možná, stejně dobře to mohl být francouzský prodavač – uřízl místo obdélníku skla lichoběžník, což jsem zjistil až po transportu a rozbalení.)

    Ale to vše je prosím pouhopouhá odbočka. V 958 mi šlo opravdu především o to, získat alespoň výchozí představu o rozsahu problému. Opět mimochodem, oni asi politici, i ti považovaní za zbabělé hlupáky, nějakou takovouhle představu mají. Na rozdíl od podstatné části veřejnosti, která (smím-li se opět vrátit do těsně předválečných let) věřila, dokud to šlo, že Němce utluče čepicemi.

  12. Jo, a velmi pěkný článek od Hampla: http://neviditelnypes.lidovky.cz/media-dokaze-demokracie-prezit-i-mainstreamova-media-pce-/p_spolecnost.aspx?c=A150107_165755_p_spolecnost_wag , více než vyvažující hanebný článek Petráčkův: http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-zrozeni-protestu-z-ducha-webu-dwz-/p_zahranici.aspx?c=A150106_212252_p_zahranici_wag (Mimochodem, mainstream je ten poslední, kdo by měl právo obviňovat někoho z demagogie.)

    Takže už nejen Doležal a Klaus, ale i Hampl říká to, co si myslím od chvíle, kdy jsem viděl první tiskovou konferenci Ištvana a Šlachty, totiž že došlo ke změně režimu…

  13. 962 Zpátečníku
    Dobré ráno
    … vybral jste Hampla jako kontrapunkt Petráčka, přitom, jestli se nemýlím, oba začínali ve stejné žumpě. Respektu. Hampl patrně konvertoval anebo ho z nějakého důvodu ti správní chlapci a dívky nechtěli.
    U Hampla mě zaujala pasáž, kde zmiňuje fikci objektivních médií a naději (Murdoch) že je to možné soukromým vlastnictvím změnit až pod zděšení (aspoň se dá říci, že toto je Bakalova či Babišova pozice).
    Částečný souhlas, co nejvíc to zlo rozdrobit. Jen okrajově (protože sám se tím živí) však zmiňuje roli onich pilných mravenečků a včeliček, kteří na tom dnes a denně „dělají“. Oněch prostitutů a prostitutek, v případě nutnosti beroucích jakékoliv nechutné místo, zabezpečící obživu (mluvčí čehokoliv atp). Bez těch bychom ten jakýkoliv … ismus nevybudovali.

  14. …jj, ten japonskej Marks, Francis Fukuyama asi kouká. Ale oni to zas nějak okecají.

  15. Marx, ne Marks od té soudružky Marksové:-)

Komentáře nejsou povoleny.