Jak pracuje EU parlament.

a čím se zabývá ?

Přečtěte si pečlivě přiložený odkaz a začněme hledat jiný globus.
„čl.23.:
žádá Komisi a členské státy, aby s ohledem na stávající právní předpisy a postupy zajistily bezpečné a legální cesty pro přistěhovalce, uprchlíky a žadatele o azyl, kteří chtějí vstoupit do EU;“

To si přečtěte CELÉ a přemýšlejte o tom !!
Přijde mi to vůči cikánům, asiatům, Ukrajincům, eskymákům … malounko diskriminační.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-8-2019-0212_CS.html?fbclid=IwAR3BoaRmCgXxvxr4JviP2qYv04K_zO-lRuPEwq09nJGWNVAgBPXlqj13DJM

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené a jeho autorem je Šumavák. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

1 980 komentářů u „Jak pracuje EU parlament.

  1. 1101
    PeS says:

    Dobrý podvečer… Naprosto sqělý Vlk na Psu:
    https://neviditelnypes.lidovky.cz/zabava/vikendoviny-namorni-pechota.A200717_161518_p_zabava_wag
    Zas jsem o něco moudřejší…

  2. 1102
    Matzurka says:

    Hezký podvečer všem,

    mám OT technického rázu – nějak mám pocit, že mi autínko nějak slabě „táhne“ – přeřazuji jako normálně, otáčkoměr ukazuje standardně, ale autínko se nějak moc nehejbá… teda, ne žeby stálo, ale jede neochotně… sugeruju si to anebo zlobí spojka ? Na palubce mi to hlásá, že mám přeřadit na vyšší stupeň, i když už mám dávno přeřazeno…

    • 1102.1
      AeroKarel says:

      Jede to do kopce? Odpovídají (na uši) otáčky motoru rychlosti? Když se prudce šlápne na plyn, auto prudce zrychlí? Pokud jo, není to spojka, ale nějaká zas..ná elektronika.

  3. 1103
    PeS says:

    2 Matzurka – obávám se, že to bude ta spojka… Ona, když se vyleští do hladka, tak nějak blbě zabírá…

  4. 1104
    Foundryman says:

    Kolik to má najeto? Pokud míň než 150.000 km, viděl bych to spíš na nějaký elektronický kurvítko.

    • 1104.1
      Matzurka says:

      cca 65 tisíc, já s tím jezdím po městě… 7 let staré vozítko Hundai i20. Ale elektroniky to mám minimum, žádný stop systém apod., vybírala jsem si tehdy ten „nejkonzervativnější“ model.

  5. 1105
    AeroKarel says:

    Když na dvojku nebo trojku dupneš na plyn, mělo by auto vyletět jako špunt ze flašky. Pokud motor řve a a auto nejede, spojka. Pokud zrychlení odpovídá řevu motoru, elektronika.

  6. 1106
    Matzurka says:

    Tak to bude spojka… je to náročná oprava ?

  7. 1107
    PeS says:

    2 Matzurka – prostá výměna… Jestli máš spřáteleného automechanika, ten Ti ji objedná a pak je to asi půl dne práce. Mně už to Jarda takhle měnil několikrát… Naposledy na Toyotě – ta už byla jak zrcadlo…

  8. 1108
    PeS says:

    Právě jízdama po městě spojka nejvíc trpí… Jen se děsím, až mi odejde ve Scoutu – tam je to ta dvouhmotovka, tedy cca 20 klacků… No ale s tím se musí počítat…

    • 1108.1
      AeroKarel says:

      Na Formanu jsem měl naskákáno kolem 200 000, spojka bez opravy naprosto v pohodě. Fakt je, že na ni „nestojím“, vyřazuji.

  9. 1109
    Matzurka says:

    No,
    spřáteleného tu nemáme, zatím vždycky stačila jen roční servisní prohlídka, nic se na tom nedělalo (ted, v zimě výměna nabouraného blatníku, manžel byl „šikovnej“…. pojišťovna zacálovala docela balík). Tak tam zavolám a uvidíme, to jsosu holt radosti běžného dne.

  10. 1110
    Foundryman says:

    Pokud odešla spojka po 65.000 km, měla bys ještě zajít k felčarům, aby ti udělali něco s nohama 🙂

  11. 1111
    Schumacher says:

    Spojka.

    • 1111.1
      AeroKarel says:

      Poznal bych to na prvních dvaceti metrech. Pocit je nepopsatelný. Buď to cítíš, nebo ne.

  12. 1112
    Foundryman says:

    Znával jsem jednu madame, která jezdila tím stylem, že plyn držela v konstantní poloze a rychlost regulovala spojkou. Taky to spojka nevydržela.

    • 1112.1
      AeroKarel says:

      Tak z toho Matzurku nepodezřívám. Ale jako způsob jízdy to je velmi originální. 😛
      Cinkáč má kuželovou spojku a tam přesně cítíš, jestli prokluzuje (prostříknout čistým benzinem), nebo škube (prostříknout benzinem z bandy, směsí). Člověk se naučí to vnímat, do jisté míry (prokluzující) i eliminovat pedálem plynu.

  13. 1113
    Matzurka says:

    Dobré ráno vespolek,
    tak švára tvrdí, že to bude převodovka, a k snídaní jsem dostala málem vynadáno, koli bude stát oprava, a prej jezdím na jedničku a dvojku.
    Co je cinkáč netuším, ale nic neškube, jen mi prostě palubka hlásí přeřadit na vyšší stupeň, i když už mám přeřazeno a fakt to moc netáhne. Domnívala jsem se, že cit pro řazení jsem si vypěstovala na našich škodovkách – nikdy jsem se s podobným problémem nepotýkala, proto kulím oči.
    Ale to řazeni mi snad šlo OK, když jsem s Hundíkem začala jezdit, tak mne to palbní hlásání docela štvalo – řadila jsem víceméně stejně, jak to radilo, takže jsem pak po tom přestala pokukovat. A zlobit to začalo asi před měsícem, když tím jel manžel – po návratu to poněkud zasmrdělo a prej je tam něco blbě. Pak zase měsíc mého řízení, a problém začal tento týden, to už jsem poznala i já (ale nic zpod kapoty nesmrdí). Tak nevím.

    • 1113.1
      Schumacher says:

      Řaď podle otáčkoměru a citu. Záleží na nákladu, jestli rovina nebo do kopce, s kopce, jestli přeřazuješ s předstihem podle situace… Až bude v servisu, nech si indikaci vypnout aby nerušila. Tyhle motory se musejí točit, ne s tím jezdit jako s dýzlem. Kdysi jsem to také tak trápil i na hranici klepání.

      Úsporná jízda… Že mě motor za to nenakopal do prdele. Naštěstí vstřikování je nepřímé, netrápil jsem dlouho aby se stačil zakarbonovat. Jsou způsoby jak motor vyčistit od karbonu bez rozebrání. Když není moc zanešený.

  14. 1114
    Foundryman says:

    Převodovka? To bych se hrozně divil. Spíš to bude fakt něco s elektrikou. Čidlo si myslí, že jedeš třeba na trojku, i když máš zařazenou čtverku.

  15. 1115
    Foundryman says:

    Nedalo mi to a zapátral jsem na netu a skutečně, spojka je velká slabina Hyundai. Lidi je mění jak na běžícím pásu už od cca 20.000 km nájezdu.

    • 1115.1
      Matzurka says:

      Auuuu,
      a jak rychle a za kolik ? Já mám zrovna tento týden docela lítačku po městě…. ach jo.

    • 1115.2
      Schumacher says:

      Kdyby jen spojka. Bratranec si koupil Tuscon. Podvozek rezavý snad už z výroby. Voda ve všech světlech. Prý je to normální.

  16. 1116
    Zpátečník says:

    OT. Tři odkazy:

    Televize RTL uvádí, že se jedná o uprchlíka ze Rwandy, který legálně žije ve Francii od roku 2012 a dosud neměl problémy s policií. Dokumenty k pobytu mu však údajně letos v březnu vypršely.

    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/francie-nantes-katedrala-pozar-vysetrovani.A200719_094414_zahranicni_kha

    https://echo24.cz/a/SYnKt/policie-zadrzela-muze-z-rwandy-v-souvislosti-s-pozarem-katedraly-v-nantes

    https://echo24.cz/a/S9RNA/temer-cela-francie-je-zasazena-radikalnim-islamem-uvadi-zprava-zvlastni-komise-senatu

  17. 1117
    Foundryman says:

    Matzurko, jen tak odhadem, pokud budou měnit celou spojku, tak 5-6.000 a půl dne. Pokud jen část (lamela + ložisko), bude to levnější. Práce stejná.

  18. 1118
    PeS says:

    2 Foundry – no, na ten půlden práce jsem to tipoval taky. A na tu spojku jsem to šacoval hned… I u Japonců odchází spojka ráda a často…

  19. 1119
    quivis says:

    To výše zmíněné aušus auto je Tucson, ne Tuscon (podle města v Arizoně).

    • 1119.1
      Schumacher says:

      Jo. Asi od Tuc-tuc….
      Kdyby si koupil Dustera, byl by nasraný daleko míň za daleko menší peníze. Akorát, že není hogo-fogo značka. Byl jsem překvapený, kolik Dusterů jezdí v Bavorsku.

  20. 1120
    Zpátečník says:

    Kdyby to nechtěli tak by si to opakovaně nevolili. (1116.1) — No jo. To mi nějak připomínáš tu (již tehdy pokrokovou) americkou žurnalistku, která se kdysi L.P. 197* či 198*, slyšíc zde poprvé o dlouhé řadě komunistických zhůvěřilostí, konsternována tázala, proč je tedy lidé pořád volí?

    • 1120.1
      Schumacher says:

      Jenže oni je skutečně volí. Ve volbách. Ne ve „volbách“.

      • Zpátečník says:

        To myslím je tak trošku otázka, postrádající jednoznačnou odpověď. Když se podíváš, jak smetli Fillona (před ním mimochodem také DSK na opačné straně) nebo na ty kýble špíny, co bez ustání lijí na Le Penovou, i zcela průměrný smysl pro kritické uvažování a fair play by Tě možná drobet přibrzdil, než bys řekl, že volby ve Francii jsou zcela svobodné, zatímco v ČSSR byly zcela nesvobodné…

        • Zpátečník says:

          straně), nebo

        • Schumacher says:

          Mně se to nanejvýš jeví jako nekalé obchodní praktiky. Například Le Pen nebylo státní mocí bráněno kandidovat, voličům nebylo bráněno ji zvolit v tajném hlasování.

          • Stary kocour says:

            Takže ten, kdo rozhodl, byl novinář, který dělal PR. Povšechný, obecný. A ten novinář mohl být zaplacený konkurencí. [;>)

    • 1120.2
      P.M. says:

      Jeste k te Zpatecnikem zminene americke novinarce: To onehda ma zena v jejim ctenarskem klubu davala v debate k lepsimu, ze jeji manzel (tedy ja) nesmel po maturite do skoly, protoze rodice meli pred nastupem komunistu obchod. Kolegyne nad tim kroutily hlavou a jedna i za ostatni rekla:“Tak proc si nvzal pravnika?“ Toz tak. . .

      • Stary kocour says:

        Pánové,
        podle těch argumentů nahoře bych, nemít o vás aditivní informace (z veřejných zdroj – nepátrám) informace bych usoudil, že jste snad mileniálové.
        Bavil jsem se s kdysi rodiči a dědečkem a babičkou, proč v prvních volbách po válce volili komunisty, Děda nevolil, ale máti a táta proto, že byli „vděční za osvobození od Němců“ (protektorát) a taky, že se „klasické strany“ hádaly jako psi. Ostatně – jsou z tehdejší doby k nahlédnuití i noviny.

        To je mimo jné důvod, proč je a bude u vesla Babiška a spol. A na druhé straně naděje oproti existenci současného „hnutí“ na Západě (BLM, GD, gender a spol.) Oni se začnou rvát mezi sebou, zapnou hnojomety a Velcí (politici, novináři, nadnárodní konglomeráty, miliardáři a vůbec VIP-ové) usoudí, že to škodí jejich pověsti a progresivisty opustí. Otázka zní, jestli to nebude pozdě a nebudeme muset organizovat „odboj“. Hlavně v USA by to současné politické „podnebí“ mohlo vyvolat vítězství demokratů a ti by pak měli veliký problém, zbavit se všech těch, kteří jim pomohli do křesla a Oválné pracovny. Nehledě na to, že prý polovina obyvatelstva USA proti Demokratům nic nemá, nebo je jim to jedno.

  21. 1121
    Dusan Neumann says:

    Matzurko, pokud má to auto otáčkoměr, najdi si kopec, jeď do kopce se zařazenou trojkou tak na 2500 otáček a prudce sešlápní plyn. Pokud tučička otáčkoměru vyletí, motor zařve a auto nijak nezrychlí, je to spojka. Ale udělej to jen jednou. Ve všech ostatních případech – motor se zakucká, auto zacuká nebo se začně rozjíždět velmi pomalu za slyšitelného klepání – je to všchno možné jen ne spojka a převodovka. Zvláště to ocykávání na plný plyn je symptomem nedostatečného tlaku paliva – paivový filtr, dopravní čerpalo Made in Poland a eletronické řízení motor u (ale to až )plně nakonec. Možnou příčinou ztráty výkonu je i zkolabovaný katalytický konvertor. Žádné varovné světelké na přístrojové desce nezůstává dlouho rozsvícené? Nastartuj motor a po zahřátí odšroubuj víčko pro olrj ns víku ventilů. Pokud se nezmění otáčky je pravděpodobně ucpáný nebo zcela otevřený ventil EGR. Ještě, je to auto „turbo“?

    • 1121.1
      Jirka says:

      Já měl podobné potíže, když jsem měl zahnojeny palivový filtr. Při tom jsem na něj najel asi 3000 km a byl značkový ( stál krvavých 1600 Kč). Í když tankují jen u „velkých firem“, tak jsem někde nabral nějaký hnus. Auto startovalo, jezdilo ale nemělo výkon. Kontrolky samozřejmě nic neohlásily.

    • 1121.2
      Matzurka says:

      Turbo rozhodně ne, a vyrobené v Turecku… na nošovické bychom čekali víc jak půl roku, a my tehdy potřebovali vozítko rychle. Kupované nové před šesti lety, hundík i20, v základním provedení, navíc byly jen gumové „lišty“ na dveřích a koule na vozík. Zatím to docela šlapalo, jen jsme jednou vyměňovali baterku, a jednou museli pucovat motor…. kuna si tam dělala topinky – natahané kůrky bůhví odkud se mi během jízdy poněkud začaly připalovat, takže dým zpod kapoty a volala jsem servis akutně.
      Jinak příznaky odpovídají spojce. Na palubce nic výstražného nesvítí, ale ta jízda do kopce mi právě signalizovala, že není něco v pořádku – po rovině to jakž takž jde, ovšem do práce to mám přes několik kopečků s dolinkami a začalo se to projevovat.
      Manžel bude zítra volat do servisu, a jestli bude volno, rovnou to tam dostrká. Tak nezbývá než dýchat a doufat 🙂 Na servisní i technickou chodíme pravidelně dle kalendáře; posledně nám říkali, že máme pořád skoro nové auto…
      Dneska jsem jela na nákup Škodovkou, a schválně jsem dávala pozor, co dělám levou nohou… už to mám tak zažité, že jsem si to bez auta nevybavila – ale opravdu spojku sešlápnu jen při řazení, pak mám nohu z pedálu.

  22. 1122
    martin tt says:

    Ze zprávy o Nantes bych vypíchl text: „Plní si své povinnosti, je velmi milý a usměvavý, i když poměrně tichý.“
    Ovšem jako obvykle, zavřeli toho, který nezamkl. Žháře nemají.

    Požární hlásiče, sprinklery a kamery se stálým provozem máme v našem podhorském kostelíčku už řadu let.

  23. 1123
    AeroKarel says:

    (1113) Matzurko, „cinkáč“: https://aerokarel.rajce.idnes.cz/Chvalska_tvrz_2019/1364069856 – to menší vpředu. A na tom Tvém je závada převodovky nesmysl, není-li tam automatika, což dle Tvého popisu není. Buďto ta spojka, nebo nějaká lumpárna elektroniky. Mělo by být cítit, jak auto reaguje na plyn. A dle Foundryho (1115) je to asi jasný.
    (1119.1) Schumi, kolem té Bublavy, kde jsme teď byli dva týdny, je Dacia snad nejfrekventovanější značka. I u skopčáků.
    Zpátečníku, než bys řekl, že volby ve Francii jsou zcela svobodné, zatímco v ČSSR byly zcela nesvobodné… – to by chtělo definici těch zcela svobodných voleb. IMHO jsou dost svobodné. V ČSSR to ani nebyla volby, ale řádně dokurvený plebiscit, takže zcela nesvobodné nepochybně ano.

    • 1123.1
      Schumacher says:

      Akorát to vypadá, že Duster už jen v nevýkonné naftě o sto tisíc dražší, a Dokker taky jen v naftě. V benzínu jen doprodej skladových zásob. Dokker ve verzi Stepway s benzínem už není. Dacia končí s velkou slávou propagovanými výkonnými turbo benzíňáky 1.3. Kvůli kvótě na CO2. Nikdo neví jsk to bude vypadat na příští rok, asi bídně. Lepší motory si Renault šetří pro vyšší třídy.

      • AeroKarel says:

        Zaplať pánbůh, že já toho Dokkera koupil včas s atmosférickou šestnáctistovkou.

  24. 1124
    skimic says:

    “The time is now,” Dr. Robert Redfield, director of the CDC, said during an interview with the Journal of the American Medical Association’s Dr. Howard Bauchner. “I think if we could get everybody to wear a mask right now I think in four, six, eight weeks we could bring this epidemic under control.”

    Ředitel CDC – kdyby každý začal nosit roušku, během 4-8 měsíců bychom mohli dostat epidemii pod kontrolu.
    Ale no jo, Babiš to říkal od začátku, Luboš Motl tweetoval trumpověI Ivance ať to tátovi vyřídí a ve Francii jsou povinné ve vnitřních prostorech, úřadech, šopech taky (dříve to nešlo, protože by nebyly pro každého a frantíci by to neunesli). Ostatně v Drážďanech se to taky všude nosí co jsem v úterý viděl. Ne teda že by mě to nějak bralo, …. ono to stejně nakonec přijde z EU v podobě nějakého nařízení …

  25. 1125
    quivis says:

    Myslím, že je to moc optimistický názor, pokud se to dá přenést třeba na rukách.

  26. 1126
    Zpátečník says:

    Mně se to nanejvýš jeví jako nekalé obchodní praktiky. Například Le Pen nebylo státní mocí bráněno kandidovat, voličům nebylo bráněno ji zvolit v tajném hlasování. — To je možné. Jenže pro nějaký ten nadhled a identifikaci strukturálních podobností je třeba odhlédnout od takových jednotlivostí, jako že Wonkovi režimní bachaři lili na podlahu jeho cely Savo… Při systémovém pohledu se mi to celé jeví nějak takto:

    Pekaři pečou mizerné rohlíky. Jestliže – místo toho, aby se snažili jejich kvalitu zlepšit – účinně pomlouvají konkurenci, uzavřou spolu kartel, anebo si naopak své pekárny navzájem vypalují, jsou aktivity tohohle druhého, třetího a čtvrtého typu z hlediska těch pekařů (či justice) poměrně značně odlišné, ale pro jejich zákazníky to v principu není rozdíl téměř žádný. Z pohledu zákaznictva se pekaři již před léty prostě vyhnuli férové soutěži a vyřadili ji, což se dlouhodobě projevuje na kvalitě rohlíků, a to tím více, čím déle tento stav trvá.

    takže zcela nesvobodné nepochybně ano. (1123) — Ale kdež, AeroKarle. Vždyť zde existovalo hned několik politických stran! Bylo čistě věcí jejich svobodné volby, že se rozhodly (spolu s dojičkami a dalšími podobnými subjekty) vytvořit společnou kandidátku. Dokonce i nezávislí kandidáti jistě byli v principu legální, jinak by ani ten Wonka nebyl dopadl takhle (nýbrž by jeho kandidaturu komunisti byli prostě odmítli). A kdo nechtěl hlasovat pro NF, nemusel, a řada voličů (např. někteří důchodci) byli v takovém postavení, že jim za to režim nemohl skoro nic udělat; nezbývalo mu tedy, než aby je nechal pronásledovat volební komisí vyzbrojenou urnou. Mimoto málo vidíme, že zde bývaly desítky, ne-li stovky tisíc voličů, kterým ta kandidátka NF šla tak nějak ze srdce, ať už se na ně dnes zapomíná jakkoliv.

    Tím samozřejmě nechci bolševický režim jakkoliv omlouvat, natož adorovat. Chci jen ukázat na jeho stále nápadnější strukturální podobnost se současným: Oba formálně demokratické, v obou lze vládnout jen se souhlasem občanů, v obou teoreticky šlo v příštích volbách vyměnit vládu (pochopitelně jen se zachováním vedoucí úlohy Strany a „evropských hodnot“). A v obou dlouhodobě existovala klika lidí, která se mnoha nenápadnými, zčásti skrytými a zdánlivě druhořadými mechanismy postarala, aby občan fakticky do ničeho mluvit nemohl. Ostatně o podstatných věcech se v obou rozhodovalo mimo území státu.

    • 1126.1
      Schumacher says:

      Volit třeba SPD (ne, že bych z jejich programu byl nadšený) bude možné svobodně, bez kontroly kdo se zúčastnil a kdo jak volil a bez navázané hrozby nepřímým postihem až do třetího kolene.
      Že významná část na volby kašle a že ta co ne, volí jak volí, není důsledkem nesvobody.
      Rozdíl je v tom, že dřív lidi neměli možnost svobodně si vybrat, kdežto nyní mají možnost si vybrat blbě. Čehož svobodně využívají. Každých několik let. Jsem na sebe nasraný, že jsem hlasoval pdo vstup do EU. Třebaže to tehdy byla jiná EU.
      Teď, jak to vypadá, sice s nechutí, ale budu volit SPD. Stačí abych si připomněl ty motory….

      • Zpátečník says:

        Ále no jó… Volit SPD je možné teď, dokud má cca 10 či 15 % a dokud tudíž nic neovlivňuje. Než získá 51 %, režim už si určitě najde nějakou cestu. Třeba se pak ukáže, že čtyři pětiny jejích zvolených kandidátů jsou BISoni…

  27. 1127
    Zpátečník says:

    OT: …jen týden před zkázou obce

    Tak tedy nejen Krystlík…: https://ceskapozice.lidovky.cz/tema/pribeh-lidic-aneb-odlisne-vypraveni-nez-v-uplynulych-75-letech.A200714_160249_pozice-tema_lube

    Musím říci, že nic tak hnusného o Lidicích jsem dosud nečetl. Quisling, který německé vraždění politicky korektně nazval „zkázou obce“, překročil všechny dosavadní meze.

    • 1127.1
      Schumacher says:

      Je hnusný, ale v lecčem jiném trefuje. Protože kdybychom přestali být takoví jak nás popisuje, už by nebyl ani on.

      • Zpátečník says:

        No, v lecčem jiném… V čem? Mít pravdu s nějakou jednotlivostí, možná irelevantní, ještě zdaleka neznamená trefovat.

  28. 1128
    AeroKarel says:

    Zpátečník 19.7.2020 (20.50), obávám se, že ty možnosti voleb za bolševíka poněkud přeceňuješ. Asi podobně jako ten Wonka, ten se asi taky domníval, že je-li něco napsáno, má to také platit.
    Zpátečník 19.7.2020 (22.00) – no, třeba najde. Ale tehdy si průkazně našel. Takže mi to stále vychází, že rozdíl je a to dost značný.
    Zpátečník 19.7.2020 (21.42) – Zídek, vystudovaný historik, je člověkem extrémním. Odhadem vyplodí tak 5 až deset článků, za které by zasloužil nakopat prdel, pak najednou vypotí stejně extrémní, ale takový, s nímž lze souhlasit. Co se tohohle konkrétního týče, faktograficky to bude asi sedět, sporné jsou politické úvahy. Čistě osobně k tomu dodávám, že jak někde zahlédnu Bobo, tak mi to smrdí.

  29. 1129
    Zpátečník says:

    ty možnosti voleb za bolševíka poněkud přeceňuješ (1128) — Jde o to, AeroKarle, jestli je náhodou nepřeceňuji méně, než lidé dnes mají tendenci přeceňovat možnosti voleb současných.

    Aby snad nevzniklo nedorozumění: Přeceňovat bych nanejvýš mohl jejich deklarativní, formální, teoretické možnosti. Naopak o těch faktických, reálných říkám myslím dost jasně, že byly nulové.

    — Už je to přes 30 let, co jsem se okrajově zajímal o počítačové viry (pokud si vzpomínám, ač už jen matně, napsal jsem o nich jakýsi článeček ještě za bolševika). Již ty dávné DOSovské viry mívaly zajímavé mechanismy, jak se vyhýbat své detekci a/nebo svému odstranění…

    • 1129.1
      AeroKarel says:

      Já se držím těch reálných. A ty IMHO byly nulové. Natvrdo. O současných to zatím nejsem ochoten prohlásit. Jak tak sleduji nápady lidí v reálu i na internetu, nemusí je nikdo nějak rafinovaně mermomocnit. Názor, že blahobyt vzniká přerozdělováním a že úředníci vědí nejlépe, co je třeba dělat, je velice rozšířený a výsledky voleb jsou jen jedním z jeho projevů.

      • Zpátečník says:

        Jak je potom možné, že zde dlouhodobě, již tři desítky let bují věci, které mají demokratickou podporu zcela mizivou? Příkladem za všechny je třeba „začleňování Romů“…

        • AeroKarel says:

          Kdyby jenom zde …
          Proti BLM je začleňování cikánů procházka růžovou zahradou.
          Vysvětluji si to jednoduše: Lidi se moc nestarají, dokud se něco nedotkne jich, konkrétně a osobně. Pokud by někdo chtěl začleňovat cikány blízko jejich bydliště, byl by kravál dotčených hned a značný (viz Matiční).
          Prachy i ideologie na to začleňování jsou, klasická akce „shora“. To by bylo, aby se to nějací vyžírkové nechytili.

          • Zpátečník says:

            Lidi se moc nestarají — No samozřejmě. Rozptýlený zájem prohrává se zájmem koncentrovaným. To právě dokládá nefunkčnost téhlencté demokracie.

  30. 1130
    Zpátečník says:

    No jasně. Obyvatelka Lidic nepochybně zavraždila v Osvětimi Židovku. Národní mýtus Lidic konečně a jednou pro vždy zbořen! Definitivně to dokazuje naprosto věrohodný úřední zápis protektorátního četníka, detailně s příkladnou přesností sestavený o tři a půl roku později.

    S tou Bobošíkovou je to těžké. Nějakou zvláštní důvěru ve mně nevzbuzuje; její podezřelá rafinovanost spočívá v posledních letech v tom, že se staví na tu stranu, která má pravdu. Leckdy to skoro vypadá, jako kdyby tu pravdu chtěla zdiskreditovat…

    • 1130.1
      AeroKarel says:

      Možná jsem něco přehlédl, ale nevidím tam, že by obyvatelka Lidic Židovku zavraždila. pouze, že ji udala a to v tehdejší atmosféře nepovažuji za vyloučené. Světodějný výraz toho už je Zídkova konstrukce, to neberu vážně.
      IMHO byla celá záležitost nafouknuta, či vy(zne)užita z osobních důvodů. Zápis četníka těžko mohl vzniknout za války, po válce by měl svoji logiku. Nějak mi to celé nevysvětluje ten ohromný povyk kolem. A odchod posledních tří žijících lidických žen po zvolení Bobo je taky dost symptomatický.
      Pokud se koukneš na celé CV Bobo, tak vždycky věděla, z které strany je krajíc namazaný. Osobně s ní mám jedinou zkušenost, kdysi se snažila přimotat i k SSO. Když zjistila, že to není příliš perspektivní, zase zmizela (naštěstí, protože její přítomnost by pro mne vylučovala SSO z jakýchkoliv úvah a voleb).

      • Zpátečník says:

        No, já nevím… Například SSO myslím nikdy nepředstavovala krajíc namazaný extra tlustě a Bobošíková jistě je chytrá dost, aby to dobře věděla předem. Takhle zvenku se mi zdá, že kdyby se místo toho byla držela režimu a jeho politické korektnosti, byla by svým materiálním zájmům posloužila daleko lépe.

        — — —

        Ten Zídkův článek je prostě neuvěřitelný. Domnívám se, že jsem jeho vyznění vystihl správně. Formálně je sice pravda, že Zídek tam doslova nepíše, že paní Mikešovou v Osvětimi zavraždila paní Doležalová (toho času se ostatně nacházející v nějakém podobném zařízení), ale není myslím chyba si všimnout té zajímavosti, že kdo to tedy vlastně paní Mikešovou zavraždil, tam Zídek také nepíše.

        • AeroKarel says:

          To je to, co jsem napsal dříve: Realita s největší pravděpodobností, včetně udání Mikešové, nejspíš sedí. Není to nic pěkného, ale dost to odpovídá tehdejším podmínkám. Ten četník si možná trochu přibarvuje, že to chtěl smáznout, ale po pokračování udání by to ohrožovalo i jej, ale to už asi nikdo nezjistí.
          Vše ostatní už je politický humbuk, využívaný dnešními čuniteli a k jejich účelům, pochopitelně včetně Zídka, ačkoliv tam půjde spíš o jeho schopnost přehánět.
          Každopádně, ani po té televizní, poměrně nevinné reportáži, by po tom „pes neštěkl“. Komu rozvíření prospělo, to už záleží na úvaze, případně sympatiích laskavého čtenáře.

        • AeroKarel says:

          Jo a tu Bobo jsem na akci SSO viděl na vlastní oči. Cpala se do čela nějakého protestního pochodu. Bylo to někdy v začátcích SSO. Možná bych to někde našel i na fotkách.

  31. 1131
    Zpátečník says:

    OT: DFens o Babišovi. Anebo o demokracii? http://dfens-cz.com/resime-mikromanagement/

    Přeji dobrou noc.

  32. 1132
    AeroKarel says:

    No a stručný závěr dle mého mínění: Celá záležitost je v podstatě banální (pochopitelně ne pro účastnice a účastníky), takových událostí nepochybně v Protektorátu proběhlo mnoho. Tahle se vymyká jen tím, že Lidice a že najednou se to někomu hodilo. Ten Kyncl o tom psal už dlouho a nic se nedělo, fakticky nezájem. Až najednou zmínka na nepříliš sledované ČT spustila povyk. Cui bono ponechávám k úvaze laskavému čtenáři.

  33. 1133
    Stary kocour says:

    PPL – o principu padajícího lejna.

  34. 1134
    martin tt says:

    Lidice – Zídek. Nepřemýšlejte nad tím, co se vlastně v roce 1942 stalo. Důležitá je poslední věta toho článku:
    „Navíc bychom se měli zamyslet, zda by měl stát financovat památník, jenž je rukojmím lidí, kteří odmítají nezávislé vědecké bádání.“
    Zdroj: https://ceskapozice.lidovky.cz/tema/pribeh-lidic-aneb-odlisne-vypraveni-nez-v-uplynulych-75-letech.A200714_160249_pozice-tema_lube

    A vo tom to je!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *