Jak pracuje EU parlament.

a čím se zabývá ?

Přečtěte si pečlivě přiložený odkaz a začněme hledat jiný globus.
„čl.23.:
žádá Komisi a členské státy, aby s ohledem na stávající právní předpisy a postupy zajistily bezpečné a legální cesty pro přistěhovalce, uprchlíky a žadatele o azyl, kteří chtějí vstoupit do EU;“

To si přečtěte CELÉ a přemýšlejte o tom !!
Přijde mi to vůči cikánům, asiatům, Ukrajincům, eskymákům … malounko diskriminační.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-8-2019-0212_CS.html?fbclid=IwAR3BoaRmCgXxvxr4JviP2qYv04K_zO-lRuPEwq09nJGWNVAgBPXlqj13DJM

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené a jeho autorem je Šumavák. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

1 980 komentářů u „Jak pracuje EU parlament.

  1. 751
    Dusan Neumann says:

    ten Trump je divnej president. Když řekne, že něco udělá, tak to i přes hranice klacků pod nohama udělá

  2. 752
    PeS says:

    Dobré zas ráno… 2 Starý kocour ad 750 – to jeko že má docela hezký kozy?
    Mně to nějak nešlo přehrát…

  3. 753
    maYda says:

    Dobré ráno,

    tak mám dojem, že se vracíme, odkud jsme přišli….

    Spisovatelka je poslední obětí toho, pro co se nyní v angličtině vžil název cancel culture, kultura rušení. V podstatě jde o to, že se odstraňují umělci a předměty jejich duševního vlastnictví na základě názoru umělců nebo závadného obsahu předmětů.
    Zdroj: https://www.lidovky.cz/kultura/stojim-za-rowlingovou-napsala-znama-spisovatelka-zamestnavatel-ji-nasledne-vyhodil.A200707_130153_ln_kultura_jto?zdroj=vybava_recombee

  4. 754
  5. 755
    Zpátečník says:

    OT: Pěkně polopatický Robejšek: http://blog.aktualne.cz/blogy/petr-robejsek.php?itemid=37262

    Řekl totiž doslova, že „chce chránit občany před nenávistí, hrozbami a teroristickou propagandou“. Taky vás to napadlo? Turecký autoritář používá úplně stejnou argumentaci, jako demokratičtí politici na Západě.

    (…)

    Když se ptáme po oprávněnosti moci vládnoucích, tak se nepřímo ptáme, jaké možnosti mají kritici vlády projevovat svoje názory. V ideálním světě by se demokratický politik lišil od diktátora tím, že by vůbec neomezoval svobodu slova občanů. Ale o vytvoření opravdové demokracie jsme se přestali snažit, a proto ve světe, který máme, cenzurují také demokratičtí politici. A ti mají v podstatě stejné pohnutky, jako orientální despota.

  6. 756
    Zpátečník says:

    OT: Dokázal by prosím někdo určit postavení spoluobčana v obrácené kšiltovce (a modrém tričku, s cigaretou) k zesnulému?

    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/kuca-pohreb-louny-tyrani-vezeni.A200708_114720_domaci_lesa/foto/LES849272_111159_2833801.jpg

  7. 757
    maYda says:

    No, já dost dobře nechápu, proč se media zabývají funusem někoho, se oběsil po té, co dostal dostal 22 let za brutální utýrání dítěte a poskytují mu publicitu …

    Z tohohle hlediska se mi zdá problém, kdo je v jakém vztahu k zesnulému na nějaký fotografii opravdu podružný …
    Ale když máte čas a mlíko…..

    • 757.1
      martin tt says:

      Kdo má čas a mlíko, tak si přečte články o tom, že poloviční vinu na smrti chlapečka má jeho matka (dokonce krásná cikánka), která se chtěla bavit ve společnosti a dítě jí překáželo. Kdo ví?

    • 757.2
      Schumacher says:

      Co je na tom k nepochopení? Sledovanost. „Mediální koláč“. Reklama. Prachy.

  8. 758
    maYda says:

    Ostaně řekla bych, že dresscode dotyčného je v souladu s hodnotami danné subkultury. Včetně tej cigarety v hubě.

  9. 759
    Zpátečník says:

    Ale když máte čas a mlíko… Inu, maYdo, bojím se, že pokud bych se nebyl podíval, zpronevěřil bych se tím ideálům (a snad i zásadám) hnutí BLM. Něco takového po mně nemůžete žádat.

    Navíc dotyčný se v té galerii vyskytuje právě jen na odkazovaném snímku. To bylo to, co mne zaujalo. Dress code se mi zdál být bezpečně v mezích tolerance ( https://www.youtube.com/watch?v=bWpK0wsnitc ) a nikdy bych se neodvážil jej jakkoliv kritizovat. Ostatně, mnohem více mne znepokojuje, zda kdybych – pokud bych náhodou nějakou měl – si kšiltovku nasadil obráceně , nedopustil bych se tím takzvané kulturní apropriace. Pojem u nás až do letoška neznámý; o to větší si na ni musíme dávat pozor.

    Ale vážně: Ten pohřeb mi připadal tak nějak přiměřený okolnostem a obyčejům etnika, až na bílou rakev a právě na dotyčného spoluobčana.

    • 759.1
      maYda says:

      A nemohl byste mi ten do letoška neznámý pojem přeložit do češtiny?

      Ostatně proč byste si vůbec kšiltovku nasazoval obráceně? Pokud byste si teda nechtělk chránit krk přes spálením.

      • Stary kocour says:

        Kšiltovku obráceně, si nasazuji zcela běžně, když fotím.
        On ten štítek totiž překáží, šťouchá do aparátu. Po expozici si si na hlavě otočím o 180°, aby mě slunce tak moc neoslepovalo. Co je divného na kšiltovce naopak? [;>)

  10. 760

    Já jsem vděčen tisku (i tlači? DenikN jsem nekontroloval), že referují o funusu.
    Beru to jako specifickou sondu do mentality jistých lidí, kteří jsou schopni strčit vraha a sebevraha do bílé rakve a uspořádat mu monstrpohřeb.
    Kočka v bleděmodrém.

    Jediné, co mě zarazilo, byla účast faráře. To už se dneska může? U sebevrahů?

  11. 761
    maYda says:

    To byses , Honzo, divil, co se dneska může, když se to vhodně teologicky zdůvodní… 😀

    Rodina ostatně trvá na tom, že není sebevrah a že ho zabili bachaři nebo vězni. Možná se dočkáme malýho českýho Floyda.

  12. 762
    maYda says:

    účast faráře… zase když může farář pohřbívat vraha, proč ne sebevraha?

  13. 763
    martin tt says:

    Sebevrah se na jhřbitově nepohřbíval, jen za zdí.

  14. 764
    maYda says:

    jo, jo…
    „Na Starých Hamrech na hřbitově při zdi
    bez křížů bez kvítí krčí se hroby
    tam bez víry leží samovrazi
    tam leží Maryčka Magdonova“

    I když podle Bezruče vlastně Maryčku pochovali NA hřbitově a ne vedle hřbitova. Ale nějak si vybavuju, že byla nějaká řeč o tom, že sebevrazi na hřbitov nesměli a že to „NA“ tam Bezruč dal, aby mu nekulhal rým….

    Dnes to už nejde, musí se pohřbívat na hřbitově. Teda, teoreticky by to možná šlo, ale ten administrativní proces, než by se na to dostalo povolení, by asi byl docela složitej a výsledek nejistej a na několik měsíců a co zatím s nebožtíkem, než povolí, abny se směl potupně pohřbít mimo hřbitov…
    To už je lepší strčit sebevraha bez nějakých cirátů do posvěcený půdy.

  15. 765
    P.M. says:

    Update na BLM:
    Ctvrteho cervence oslavili clenove BLM velmi typicky. Radost ze svatku byla nespoutana. 67 jich skoncilo s ruznymi druhy postreleni v nemocnici, ctrnact zustalo po oslavach na vyradu. Zalomky se neudelovaly.
    Pri pohrbu jednoho z padlych bojovniku za spravedlnost, jisteho Taliba Murada, dva dni po oslavach dovrsil weekend jeden z pohrbu prihlizejicich tim, ze vytahl kver a s revem:“To ti patri ty hajzle!“ strelil do uz v zemi polozene rakve. Byl vsak cleny jine bojove skupiny dostizen. No a my, kteri jsme se oslav v Chicagu ani nezucastnili, ho budeme pristich patnact roku zivit v kriminale. Pardon, v prevychovnem zarizeni.

    • 765.1
      Schumacher says:

      Zajímavě se zvyšující replikační skóre jednoho mrtvého na počátku. „BLM sobě“. Při jejich vyšší iracionalitě by to šlo mediálně popostrčit.

    • 765.2
      Pavel Kořenský says:

      Tak blbý na tom je, že mezi nimi bylo několik dětí, které za nic nemohly. Jako např. ta sedmiletá holka 🙁

      • Schumacher says:

        Jak vidno, na nevinné holce nazáleží. Nezměrně vyšší cenu má kriminálník. No a co? Nic. On byl první obětí bílé supremacy. Ona je jen nevýznamná statistická položka. Jak moho lidí napadne, že tohle je naprosto šílené? Tak jako v Německu ve třiatřicátém? Či jindy jinde? Teď a tady.

  16. 766
    P.M. says:

    Kdybych byl mladsi, taky bych chtel mit taky takove vudce.

    AOC, kdyz pred zvolenim do Kongresu pracovala v baru.

    She’s perfect for Congress. Right out of the Kennedy mold.

    https://drive.google.com/file/d/1CujQsjwFvBt3cyPzDozII8RZo1l8K7Lo/view?usp=sharing

  17. 767
    Pavel Kořenský says:

    Jinak tedy k tomu pohřbu.

    No, farář má jaksi v popisu práce odpouštět. Koneckonců, stejně to bude nahoře řešit jeho Šéf.

    Spíš se divím, že mají novináři žaludek na to, se vůbec celé věci věnovat. Buďme rádi, že ho někdo sejmul (nebo se sejmul sám) a není nutné ho v base živit dalších 20 nebo kolik let.

    • 767.1
      Stary kocour says:

      Journalisté:
      Je to jejich práce, najít chytlavý příběh. Když nepotěší, tak aspoň irituje – a to je dobré. Větší čtenost, více reklam.

  18. 768
    Pavel Kořenský says:

    Dano – 754 – nevím čím to je, že mně ten dopis „150 Pragováků“ nějak nedojímá. Zejména když tam čtu jména jako Noam Chomski nebo J.K.Rowling.

    Než na světlo na konci tunelu bych to viděl spíš na to, že se bestie žerou mezi sebou, podobně jako to dělali bolševici mezi lety řekněme 1948 – 1955.

    Jo, teorie o neustále se zostřujícím třídním boji není žádná sranda. Trockij by mohl vyprávět, společně s S.M.Kirovem, Bucharinem, Kameněvem a fůrou dalších zmetků, které revoluce semlela.

  19. 769
    skimic says:

    Dana says: 8.7.2020 (13.55)
    Vždy zapálení umělci a petičníci si to holt užívají.
    Jednou sem, podruhé tam …
    Hlavně se mezi ně nemíchat a třeba Národní divadlo v pohnutých letech jako třeba červen 1942 či leden 1977 velkým obloukem obcházet. Ještě by jeden přišel k úhoně. Ten stánek pro sichr obcházím obloukem stále. Jeden nikdy neví.

  20. 770
    Pavel Kořenský says:

    Po pravdě řečeno, mně to začne bavit v momentu, kdy se tihle BLMáci, MeTooáci a další šílenci začnou nejen cancelovat (od slova Cancel) a vzájemně vyhazovat z práce a vylučovat ze strany (oops, ze sociálních sítí), ale začnou se vzájemně trestně soudit a odsuzovat ke ztrátě veškerého majetku a žaláři.

    Teprve pak vypukne v Hollywoodu a přilehlých oblastech ten správný kvikot.

    Ostatně, mají na to už hotový pětiletý plán:

    https://www.foxnews.com/us/black-lives-matter-philadelphia-leader-abolish-police

    takže jim lze jen popřát vše nejlepší k úspěšnému splnění pětiletky. 🙂

    • 770.1
      Pavel Kořenský says:

      Kuš, co to kecám, pětiletky se neplní, pětiletky se zásadně překračují.

      Takže když se jich vzájemně mediálně odrovná, odsoudí či odpraví ještě 130% nad plán, jen dobře.

    • 770.2
      skimic says:

      No, tam kde to Tebe a ostatní mládež baví, já hrůzou ani nedutám. Přesně tyto situace totiž plodí různé „procesy“, v pozdější generaci zase „zhrzené osmašedesátníky“ …
      Jediné co si přeji aby mi aktivisti všech barev políbili šos ….
      A pro jistotu výslovně říkám šos, nikoliv prdel. Prague Pride bude již třetího srpna, tak abych se nemusel evakuovat….

  21. 771
    Pavel Kořenský says:

    Skimici – díky za zařazení mezi mládež, to v 55 letech potěší 🙂

    Nicméně já lidem přeji svobodu a proto si myslím, že každá generace má právo si spálit čumák ve své vlastní revoluci. Zejména tedy v USA, kde si vlastně od konce šedesátých let moc revoluční srandy neužili. 🙂

    A ono to nejde jen tak šmahem odsoudit. Když to peklo socialistické revoluce nepoznají teď, tak v další generaci nebo dvou to bude ještě horší. Myslím, že tím stádiem socialismu si musí projít každá společnost, než dostatečně zmoudří. Důležité je, aby to netrvalo dlouho. 40 let je moc, ale řekněme tak 10-20 let je tak akorát.

    • 771.1
      Schumacher says:

      Socialismus tak jak jsme ho zažili bude oproto tomu rájem. Mimo jiné proto, že už „není kam utéct“.

  22. 772
    Pavel Kořenský says:

    Koneckonců, USA nejspíš nikdo neobsadí, takže nemusíme mít obavu, že by tak kolem roku 2040 sepisovali nějakou novější variantu „Poučení z krisového vývoje“.
    Spíš se za nějakých 15-20 let to kyvadlo vrátí zpět a lidem dojde, co dělali za kraviny.

  23. 773
  24. 774
    Schumacher says:

    Vypadá to tak, že sice ne nadšeně, ale volit budu SPD.

  25. 775
    skimic says:

    P.M. says: 8.7.2020 (18.13)
    Já k tomu zastřelení mrtvého v hrobě mám snad jen dvě poznámky:
    https://www.chicagotribune.com/news/breaking/ct-murder-victim-grave-shooting-20200706-ixvyviozoraczoxaxdsne7ntxq-story.html
    1. Za co dostal ten (mimochodem fešák 🙂 Elston Stevenson patnáct let i kdyby se trefil? On ještě ten Murad Talib nebyl v zatím otevřeným hrobě dostatečně mrtvej?
    2. V Evropě by nic takového nebylo možné. Tady se raději podřezávají a představa, že Elston Stevenson skáče do hrobu aby v afektu mrtvýmu Muradu Talibovi pro sichr ještě proťal hrdlo je dnes nad mé síly 🙂 🙂 🙂

    • 775.1
      Pavel Kořenský says:

      No pokud jsem tomu dobře rozuměl, tak dostal 15 za to, že přinesl nabitou ilegálně drženou zbraň na shromáždění většího množství lidí a tam jí použil.

      Nicméně případ je z roku 2017 a s dnešní situací nejspíš moc nesouvisí.

    • 775.2
      Scumacher says:

      Asi mu přitížila ta „long criminal history“ a že to bylo v cementárně.

      • Pavel Kořenský says:

        Cemetery je hřbitov, nikoli cementárna 🙂

        • Schumacher says:

          Při tom pohledu se mi připadlo, že pohřeb mohl být obstarán pro ty případy vhodnější institucí.

        • skimic says:

          Já už jsem to nevydržel a po „zastřeleným v hrobě“ jsem zašel do svého dvě patra pod úrovní terénu sklípku a našel jsem prima lahev bublinek Taittinger .
          Po Schumiho „cementárně“ a konsultaci s mojí paní jsem ji neprodleně otevřel. Takových veselých dnů není mnoho.
          Opeču ještě toustíky, pomažu lanýžovým máslem a ostrým nožem z nich rychlým seknutím nadělám kosočtvercové kanapky 🙂

          • skimic says:

            Přitížila mi totiž v článku zmíněná „Evergreen Cemetery“ tedy Věčně Zelená Cementárna 🙂 🙂 🙂

  26. 776
    Schumacher says:

    Nevím co je lepší, v jakém stadiu se průser nachází. Jestli je lepší mu bránit, anebo ho naopak urychlit.

  27. 777
    Pavel Kořenský says:

    Nicméně u některých etnik bývá zvykem zemřelému ještě raději podříznou krk, vrazit kolík do srdce, pohřbít ho hlavou dolů, posolit hrob a přecválat ho párkrát na koni tam i zpět, aby se duch nemohl vrátit.

    To jsou ta kulturní špecifiká o kterých se občas píše v tisku aj v tlači.

  28. 778
    Pavel Kořenský says:

    Nicméně tento případ je opět potvrzením teorie, že (politicky koretně řečeno) dostat svébytného jinokulturního etnika z pralesa je otázka zakoupení jedné letenky.

    Ale dostat prales ze svébytného jinokulturního etnika je mravenčí práce trvající mnoho generací, často s velmi nejistým výsledkem.

    🙂

    • 778.1
      Pavel Kořenský says:

      Jako úvod do problematiky doporučuji například knihu „Pouští a pralesem“ od polského spisovatele Henryka Sienkiewicze.
      Zejména kapitou která obsahuje disputaci Staše a Kaliho na téma „dobro vs. zlo“.

      Jinak tuhle knihu si taky sežeňte, ta bude za chvíli na indexu též.

  29. 779
    Pavel Kořenský says:

    Jinak tedy na okraj současného blbnutí BLM a zakazování všech možných knih, filmů, soch a podobně.

    Kdo můžete, kupte si staré Verneovky nebo si je sežeňte v digitálních kopiích.
    Zrovna jsem se začetl do románu „Pět neděl v balónu“ a tyhle věci za chvíli asi nebudou dostupné.

  30. 780
    Foundryman says:

    To bude úžasný, až budou normální lidi ze Západu zdrhat do Ruska…

  31. 781
    skimic says:

    Dnes jsem jel odpoledne do Letňan a zažil jsem dvě dechberoucí příhody.
    Na Radiu Plus se ptali nějakého „bojovníka za sucho“ co on na letošní počasí. Po delší bitce se stáhl do posice: „když jdu lesem, sucho nepociťuji“.
    Aby ne, doufám, že má ve sklepě a pod postelí kvalitní mokřad, debil … to musí být šrouby, co do toho „suchaři“ nainvestovali když nechtějí přiznat, že se na vycházce v parku div neutopili …
    Ta druhá příhoda s tím musí souvislet. Někde na úrovni OMV tříproudová dálnice stála. Po nějaké chvíli jsem dojel k bulharskému kamionu a mrňavému autu v protisměru!!! Rozvoz pizzy.
    Mám jediné vysvětlení. Ten maník z pizzerie poslouchal taky Radio Plus a prostě to na husté tříproudové dálnici obrátil do protisměru ….

  32. 782
    Pavel Kořenský says:

    Schumi – ad 8.7.2020 (20.22)

    No já se přiznám, že zbytečně mrtvé děti mně neskutečně serou a je to snad to jediné co ve mně probouzí neodolatelnou touhu popadnout kulomet a jít hlásat spravedlnost.

    Té holčičce bylo sedm a svět už se nikdy nedozví, jestli z ní mohla být nějaká novodobá Marie-Curie nebo třeba pokračovatelka Stevena Hawkinga. Děsivé na tom je to, že nedostala šanci.

    Doufám, že toho, kdo to udělal, najdou, usvědčí, odsoudí a oběsí. A kdybych mohl, šel bych se mu vychcat na hrob (dámy prominou).

    • 782.1
      Pavel Kořenský says:

      Stejné pocity mám ohledně toho Roma v bílé rakvi.
      Záměrně píšu Roma, protože Cikáni se nechovají jako on.

    • 782.2
      P.M. says:

      „Děsivé na tom je to, že nedostala šanci.“, rikas o te zabite holcicce.
      Nemela sanci. Ted jsem slysel, kdyz mluvili s jejim otcem.
      Nemela.

  33. 783
    Stary kocour says:

    Strávil jsem den u svých opiček a koček. Je to nesmírně uklidňující. Oni jsou už úplně stejní, jako my, Jenom nemají TV a internet – což má za následek, že blbě nekecají a hned se rvou. No a větší to obvykle vyhraje. Pak se zase smíří – nemaji jinou šanci, výběhy jsou propojené – a život jde dál. My to máme v podstatě stejně.
    Fluorovodíkoví hlavonožci z Aldebaranu se nad námi musí náramně bavit.

    • 783.1
      Stary kocour says:

      A večer – ten trávím s Ennio Morriconem. Ne že bych tu muzuiku neslyšel snad stokrát – ale dívám se přitom na YT na dánský národní orchestr a nesmírně mě těší – možná až dojiímá, jak muzikanti tu muziku prožívají. Každý jeden!
      Muzika se má prožívat – jinak je to jenom zbytečný hluk.

      • maYda says:

        No, já vlastně taky. Dívala jsem se na Misi na Mars a hudbu skládal Ennio Morricone. Teda, ten film byl typickej hollywoodskej scifi doják, ale ta muzika byla moc pěkná. A doják je taky občas třeba…

  34. 784
    Stary kocour says:

    Nádherná věc:
    Na YT jsou poslední dobou reklamy na různé výrobky přerušovány – reklamami na věci jiné.
    Reklamní průmysl už překročil „kvalitu“ blízkvýchodního bazaru.
    Nevěřím, že by dneska mohly být reklamy nějak účinné. A už jsem narazil na „reklamu na reklamu.“
    Jakýsi samožerný svět, na jehož povrch se díváme už s naprostým nepochopením. To už nemůže působit ani podvědomě.

    • 784.1
      Pavel Kořenský says:

      No já mám v tomto ohledu kliku, protože jsem zřejmě nějaký VIP nebo nevím jak to vzniklo, ale já na YT vůbec nikdy žádné reklamy nemám.
      Už fůru let. Zatímco žena a dcera je tam mají tak já ne.

      A nehodlám to reklamovat 🙂

  35. 785
    Matzurka says:

    Dobré ráno vespolek,

    Ghana nabídla Afroameričanům se navrátit do země původu (asi tedy)
    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/afrika-ghana-usa-afroamericane-turismus-rasismus-protesty.A200707_153939_zahranicni_jhr

    A tak je to správné a tak to má být. Akorát tam nepíšou, z čeho budou noví Ghaňané žít – jesti jim bude chodit podpora z USA, nebo začnou podnikat nebo jak to bude.

  36. 786
    PeS says:

    Dobré zas ráno… 2 Dana ad 754:
    „Pod text se podepsala velká jména americké i kanadské kultury. Například autorka románu Příběh služebnice, který se stal víceméně symbolem antitrumpismu, Margaret Atwoodová, nobelista Salman Rushdie, feministka Gloria Steinemová nebo ruský šachový mistr a politik Garry Kasparov. Svůj podpis přidal i lingvista a filozof Noam Chomsky, novináři Anne Applebaumová a Fareed Zakaria, francouzský spisovatel Kamel Daoud a mnoho akademiků nejprestižnějších univerzit.“
    Inu, to je krásná sbírka zmrdů a zmrdic… Tuto společnost si rád odpustím… Zvlášť mě dojímá „mnoho akademiků nejprestižnějších univerzit“ – co se obvykle vyžívají v udavačství svých kolegů a kolegyň…

    • 786.1
      Matzurka says:

      Hmm,
      no ačkoliv s JK Rowling souhlasím, že menstruující „osoba“ se obvykle nazývá ženou, tak si jinak říkám něco o Božích mlýnech. Neboť její podlézavá zmínka o tom, že ředitel kouzelnické školy byl gay nebo mudrování o používání klecových lůžek mi její tvorbu totálně znechutilo.

  37. 787
    PeS says:

    2 martin ad 763 – no, nevím, asi jak kde… Na hřbitově v Č. (který mimo jiné spoluzakládal můj děda) místa pro sebevrahy byla. V rohu u obvodové zdi, prakticky nejvzdálenější místo od kaple, ale na území hřbitova. Mimo hřbitov se tehdá pohřbívat nesmělo.

  38. 788
    PeS says:

    2 Pavel Kořenský ad 768 – byl jsi rychlejší… Já teď postupně dočítám…

  39. 789
    PeS says:

    2 skimic ad 21:31 – jednou před léty jsem jel docela nacpaným metrem a na Muzeu se do toho nacpanýho vagónu snažil dodatečně nacpat jakýsi prostorově výrazný lampasák… No a u dveří tam stál takovej ten pronásledovanej socialistickej čundrák a ten ho vyšoupnul ze dveří se slovy – „hele, evrgrýne, ty jeď tankem!“

  40. 790
    PeS says:

    2 Pavel Kořenský ad 772 – „Koneckonců, USA nejspíš nikdo neobsadí“ – už obsadil… Za jejich výrazné spolupráce… Ještě bude sranda…

  41. 791
    Stary kocour says:

    Pokud si někdo nestihl dát ráno studenou sprchu tak to může hned napravit.

    Mám rád experimentální hudbu, už jsem točil hudbu, vyluzovanou na rotující hadice od vysavačů nebo s Vladimírem Franzem hudbu složenou ze spínání stykačů a následných elektrických oblouků v rozvodně VN.
    Ale je fakt, že se nepoužívala k slavnostním „otvírání“ lavičky.
    (Může se lavička vůbec „otevírat“?) ¨

    Nicméně Václav Havel měl rád absurdní divadlo, takže je to možná O.K.

    • 791.1
      maYda says:

      Já myslím, že si to Venca a jeho odkaz zaslouží. JAk tu hudbu, tak to, že z toho jeho odkazu zůstal hlavně dobrej byznys s lavičkama jako součást obřadů bizarní sekty jeho uctívačů.

  42. 792
    maYda says:

    Cobré ráno,

    “ Například autorka románu Příběh služebnice, který se stal víceméně symbolem antitrumpismu, Margaret Atwoodová“

    no, já jsem z toho příběhu služebnice viděla jeden díl a nějak mně to nezaujalo. Připadalo mi, že děj se vleče, příběh je nastavovaná kaše a hlavně se tam předvádějí bizarní rituály a sex a násilí.

    „Symbol antitrumpismu“ to je taky dobrej blábol. Ten román byl napsán v roce 1985.
    Možná by měl někdo autorovi vysvětlit, že než takovou větu napíše, bylo by dobrý si některý věci ověřit…
    Mně, tupému technokratovi a hloupé důchodkyni, co špatně volí, je poznamenaná komunistickým vzdělávacím systémem, věří na konspirační teorie a je třeba ji poučovat o tom, jak rozeznat fake news, to zabralo asi dvě minuty.

  43. 793
    martin tt says:

    PeSi, tak jsem byl poučen panem farářem, že dřív sebevrazi do posvěcené hřbitovní půdy nesměli, ale Josef II. nakázal, že hřbitovy jsou pro všechny a tak i pro ty, kteří si vzali život vlastní rukou.

  44. 794
    maYda says:

    Aha, tak že ten Bezruč tu Maryčku pohřbil a ne jen kvůli rýmu….

  45. 795
    nickname says:

    Dobrý den. Opět z Ptakopyskova doma, v procesu. Poslouchám prezentaci MES der Stufe 1: transparente Fabrik. Prezentující hází perly sviním. Snad ty perly v pětihodinové prezentaci najdu.
    Aerokarle: pořád na Bublavě?
    Ad chmury z politiky: nechmuřte, až holky vylétnou z hnízda, dám se na politiku, vyhraju volby a zavedu demokracii jako řemen. Teď nemám ani čas rovnat Svobodné a ti se paktují s různými pochybnými persónami.
    Ad jasný program, jasná ideologie: píše se další článek „Sociální politika“. Teda článek se sám nenapíše …
    Včera jsem poslouchal toho ulhaného Mantáka, jak si pochvaloval sekyru půl biliónu. Malé jsem musel vysvětlovat, že bilión je milión miliónů. Takticky i strategicky to pro sebe zařídil dobře. Miliardy pro svoje podniky. Miliardy na dárky voličům. A pokud prohraje volby, zlikvidovaný stát a rozpočet pro svojí konkurenci. Vrchní prokurátor se ulhaným Mantákem odmítl zaobírat, protože je to pod jeho rozlišovací schopnost a navíc to je kamarád.

  46. 796
    PeS says:

    2 martin ad 793 – tak to jo… Ten hřbitov, co jsem o něm psal, byl založen až po 1. sv. válce.

  47. 797
    Stary kocour says:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Bratislava-poledne-Dva-tymy-policistu-a-blazen-s-nozem-Pak-prisly-vystrely-To-co-nasledovalo-muze-mit-dohru-630012

    Co by se psalo, kdyby tam ten chlápek v batohu opravdu nějakou výbušninu měl. Nebo dokonce kdyby ji použil. O neschopnosti policie ochránit nevinného občana?
    Opět efekt „Po bitvě každý frajtr generálem!“
    =====================================
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nohavica-Zm-d-pise-Matej-Hollan-Z-CSSD-prisel-souhlas-Doslo-i-na-Landu-630031

    Někteří lidé prostě musí „cosi“ napsat. Nenávist je opravdu asi dost rozšířená nemoc. Holan asi zapoměl na obrázky, kde se nechává bičovat dominou v nějakém (snad ruském) bordelu. Typiucké „okopávání kotníků“.

    • 797.1
      maYda says:

      Hlavně jetsli uhradil náklady v řádu desítek tisíc měsíčně, který projezdil služebními auty za soukromými účely, když byl ( nebo ještě je?) brněnským zatupitelem a bojoval za omezení automobilové dopravy v Brně.

    • 797.2
      maYda says:

      No, tak jestli ten týpek s batohem hulákal Alláh akbar, tak to mají policajti blbý…. nejen policejní brutaluta, ale ještě rasismus a xenofobie vůči nebohému migrantovi.

  48. 798
    skimic says:

    Falco – Der Kommissar
    https://www.youtube.com/watch?v=8-bgiiTxhzM
    německá rapovací klasika

    To ještě gangy měly z policie vítr
    Drah di ned um, oh, oh, oh
    Schau, schau, der Kommissar geht um, oh, oh, oh
    Er hot die Kroft und wia san klan und dumm
    Und dieser Frust macht uns stumm

    Pro nerakoušštináře
    Drah di ned um = Drehst du dich nicht um = neotáčej se
    Schau, schau, der Kommissar geht um, oh, oh, oh = obchází tu komisař

  49. 799
    Modrý pták says:

    skimici,
    výtečný výběr – jen mě nikdy nenapadlo o Falcovi mluvit jako „raperovi“. Zařadil jsem si ho (ačkoli byl Rakušan) do „Neue Deutsche Welle“ vedle Kraftwerk, Niny Hagen, Petera Schillinga a dalších. Každopádně byl Falco trefa na první poslech a líbilo se mně (záviděl jsem), jak pracoval s jazykem. Tohle byla neskutečná pecka https://www.youtube.com/watch?v=cVikZ8Oe_XA

    • 799.1
      skimic says:

      Ano MP 🙂
      Nádherná hláška v komentářích
      Eminem: I’m the best rapper ever
      Falco: Hold my Apfelstrudel

  50. 800
    nickname says:

    Žádné peníze zemím porušujícím pravidla právního státu:
    https://www.eppgroup.eu/newsroom/news/no-eu-money-for-countries-breaching-rule-of-law

    Tón zprávy se trochu liší od reklamního komixu:
    http://www.euroskop.cz/gallery/38/11643-kohezni_komiks_eu_fin.pdf

    V den, kdy EU přestane posílat dotace do Polska, Česka, Maďarska se ukáže oddanost věrných evropské myšlence.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *